Організація діяльності дитини в розвивальному середовищі
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РОЗВИВАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Організація дитячої діяльності в «Золотій рибці» базується на самостійності та інтересах дитини, свободі вибору розвивального та ігрового матеріалу, передбачає свободу руху, що є одним із шляхів розкриття генетично закладеного потенціалу дитини – потребу бути в русі.
Одна із основних проблем сьогодення – створення умов для своєчасного повноцінного фізичного, психічного та духовного розвитку кожної дитини.
Оскільки основний напрямок роботи нашого закладу – фізкультурно-оздоровчий, значна увага педагогічним колективом приділяється фізичному вихованню. Спрямованість цього процесу полягає у забезпеченні успішного фізичного розвитку дітей, зміцнення їх здоровя, формування рухових навичок, розвитку фізичних якостей, вихованню інтересів до різних видів рухової активності.
Велика увага приділяється впровадженню сучасних здоров’язберігаючих технологій.
В організації навчально-виховної роботи з дітьми дошкільного віку педагогічний колектив забезпечує організовану життєдіяльність дітей у створеному для цього розвивальному просторі з обовязковим включенням наступних видів дитячої діяльності:
Ігрової:
Навчально-пізнавальної:
Трудової:
Коммунікативно-мовленнєвої:
Художньої:
Рухової:
Оскільки життєвий простір – категорія інтегрована, яка охоплює всі сфери та аспекти життєдіяльності дошкільника, основне завдання над яким працює педагогічний колектив «Золотої рибки» – створити оптимальні для особистісного зростання дитини умови у сферах: «Природа», «Культура», «Люди», «Я Сам».